Internetowa gazetka uczniów Zespołu Szkół im. M. Konopnickiej w Graboszycach

Biwak harcerzy i zuchów z naszej szkoły!

2 października wyruszyliśmy pieszo na biwak do Grodziska.
  Gdy doszliśmy na miejsce, rozpaliliśmy ognisko, a w nim piekliśmy ziemniaki. W trakcie czekania zorganizowaliśmy zabawy, podczas których nie dało się nudzić. Potem rozpakowaliśmy się w naszych pokojach i poszliśmy na salę gimnastyczną, gdzie czekały na nas zadania przygotowane przez nasze druhny. Po rozwiązaniu ich mogliśmy dowiedzieć się o niespodziance, która będzie czekać na nas jutro. Następnie przygotowaliśmy się do kolacji. Gdy każdy zjadł po kilka przepysznych ziemniaków, udaliśmy się do budynku, gdzie mieliśmy spać. Umyci, przygotowani do snu wskoczyliśmy do śpiworów. O wyznaczonej godzinie poszliśmy spać, lecz nie tak do końca. Gdy pani zgasiła światło, to przez jakiś czas rozmawialiśmy i robiliśmy psikusy. W końcu zasnęliśmy.
  Następnego dnia nikt nie mógł się doczekać niespodzianki, a było to odwiedzenie stadniny konnej w Woźnikach. Rano po śniadaniu wyszliśmy pieszo do wyznaczonego celu. Na miejscu odłożyliśmy plecaki i pobiegliśmy do pięknych koni. Każdy miał szansę przejechać się na jednym z nich. Potem podziwialiśmy konie, kucyki, a nawet źrebaki. Na obiad mieliśmy pyszne kiełbaski. Jeszcze nigdy nikt tak wyśmienitych nie jadł. Następnie poznaliśmy bardzo miłą panią, która miała mnóstwo przeróżnych kukiełek. Wpisaliśmy się do kroniki i wszyscy zebraliśmy się do wyjścia. Droga była długa, ale szybko nam minęła. Zebraliśmy się przed schroniskiem i czekaliśmy na rodziców.
  To były niesamowite dwa dni, których nigdy nie zapomnimy!

Katarzyna Woźniak - kl. I gimnazjum
                                                                                                               p. Maria Smreczyńska

niedziela, 18 października 2015, superbuda

• Dzień Seniora 2017

Uroczystość z okazji Dnia Seniora odbyła się w ostatnią niedzielę stycznia w Domu Ludowym w Graboszycach. Ku naszej radości z zaproszenia skorzystało wiele bab

• Magiczne miasto krasnali

6 czerwca rozpoczęła się dwudniowa wycieczka do Wrocławia z udziałem klas 6 i 1-3 gimnazjum wraz z opiekunami. Już od samego rana w autobusie pan przewodnik opo

• XVIII Festiwal Kultury Harcerskiej w Wadowicach

W sobotę i niedzielę miałyśmy okazję wziąć udział w XVIII Festiwalu Kultury Harcerskiej w Wadowicach. Niestety nie zdobyłyśmy żadnego miejsca, ale za to świetni

Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl statystyka